Google translator

Αρχική σελίδα | Χάρτης ιστοχώρου | Επικοινωνία | Σύνδεσμοι | Βοήθεια

Το σχολείο

Υπηρεσίες

Ενημέρωση

Δραστηριότητες

Πανόραμα

Αναζήτηση

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα: Living map of Europe
 
Δραστηριότητες
Περιοδικό
E-twinning
COMENIUS
Περιβαλλοντικά
Θεατρική σκηνή
Εκδηλώσεις
Παλαιότερες

 

 

Εθνική ετικέτα ποιότητας

 

Το project τιμήθηκε με δύο Εθνικές και δύο Ευρωπαϊκές ετικέτες ποιότητας (Quality Label), η οποία απονέμεται στους καθηγητές που έχουν διεξάγει άριστα έργα eTwinning.

[περισσότερα]

 


 

Παρουσίαση

 

 

Τα συναισθήματα μου

Ramona Oltiţa Urîtu

Romania

 


 

 

 

Βρίσκεστε: Αρχική σελίδα > Δραστηριότητες > Working with emotions

ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Working with Emotions: Deleting “I” and becoming “We” (2008-09)

Πρόγραμμα Κοινωνικής και Συναισθηματικής Νοημοσύνης: «Πως το ΕΓΩ γίνεται ΕΜΕΙΣ»

 

ΙΔΡΥΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Ελλάδα: 7ο Δημοτικό Σχολείο Αγίων Αναργύρων (Θάλεια Χατζηγιάννογλου)

Βουλγαρία: Panayot Volov School Caspichan (Victoria Radeva)

 

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

Ελλάδα: 7ο Δημοτικό Σχολείο Αγίων Αναργύρων (Αλεξία Αρτεμάκη)

Ελλάδα: 7ο Δημοτικό Σχολείο Αγίων Αναργύρων (Βάϊα Μόκα)

Πολωνία: Szkoła Podstawowa nr 3 (Joanna Mazurek)

Ρουμανία: SCOALA CU CLASELE I-VIII G.P.N. DEVESELU COMANCA (Ramona Oltiţa Urîtu)

 

ΣΚΟΠΟΣ & ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Σκοπός

Σκοπός του προγράμματος είναι η ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης των παιδιών. Ειδικότερα, το πρόγραμμα αποσκοπεί στην ανάπτυξη της ενδοπροσωπικής και διαπροσωπικής νοημοσύνης των παιδιών.

 

Στόχοι

Οι στόχοι του προγράμματος διαχωρίζονται σε:

  1. Γνωστικούς

Μετά το πέρας του προγράμματος, τα παιδιά θα μπορούν να:

  • Περιγράφουν τον εαυτό τους.

  • Γνωρίζουν το βασικό λεξιλόγιο συναισθημάτων.

  • Καταγράφουν παραδείγματα για κάθε συναίσθημα.

  1. Συναισθηματικούς

Μετά το πέρας του προγράμματος, τα παιδιά θα μπορούν να:

  • Αναπτύσσουν αισθήματα σεβασμού και εκτίμησης για τους άλλους.

  • Βελτιώσουν τις διαπροσωπικές τους σχέσεις.

  • Να αναπτύξουν την αυτοεκτίμησή τους.

  • Αναγνωρίζουν τα θετικά τους χαρακτηριστικά.

  • Αξιολογούν θετικά τον εαυτό τους.

  1. Ψυχο-κινητικούς.

  • Βελτίωση των καλλιτεχνικών δεξιοτήτων και ταλέντων.

 

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ

Η μεθοδολογία του προγράμματος εστιάζει σε δραστηριότητες που αποσκοπούν στην ανάπτυξη της ενδοπροσωπικής (αυτογνωσία/αυτοαντίληψη/αυτοεκτίμηση) και διαπροσωπικής (σχέσεις με τους άλλους) νοημοσύνης των παιδιών.

 

ΜΕΣΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

Τα μέσα υλοποίησης είναι τα εξής:

  • Η.Υ.

  • Φωτογραφική μηχανή

  • Βίντεο

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

Α. ΕΝΔΟΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ

H Αλφαβήτα των συναισθημάτων μου στα Αγγλικά (Θάλεια Χατζηγιάννογλου)

Η Αλφαβήτα των συναισθημάτων μου στα Πολωνικά (Joanna Mazurek)

Η κάρτα των δακτυλικών μου αποτυπωμάτων (Θάλεια Χατζηγιάννογλου)

Poster "WANTED" (Θάλεια Χατζηγιάννογλου)

Words which paint my face (Αλεξία Αρτεμάκη)

Λέξεις που χρωματίζουν το πρόσωπό μου (Βάια Μόκα)

Τα συναισθήματα μου (Ramona Oltiţa Urîtu) Romania

Mandalas (Θάλεια Χατζηγιάννογλου)

Η συνταγή του χαρακτήρα μου (Θάλεια Χατζηγιάννογλου)

Δραστηριότητες αυτογνωσίας (video)  (Θάλεια Χατζηγιάννογλου)

Β. ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ

  • Οι καθρέφτες (Βάια Μόκα)

  • Το κουτί των συναισθημάτων μου (Αλεξία Αρτεμάκη)

ΤΕΛΙΚΑ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Με το πέρας του προγράμματος τα παιδιά θα έχουν αναπτύξει την ενδοπροσωπική (αυτογνωσία/αυτοαντίληψη/αυτοεκτίμηση) και διαπροσωπική (ικανότητα ανάπτυξης σχέσεων με τους άλλους) τους νοημοσύνη. Ειδικότερα, θα έχουν αποκτήσει την ικανότητα να:

  • Αναγνωρίζουν και να κατανοούν τα συναισθήματά τους και τα συναισθήματα των άλλων.

  • Εκφράζουν τα συναισθήματά τους.

  • Αναπτύσσουν αισθήματα φιλίας προς τους άλλους.

  • Καλλιεργούν διαπροσωπικές σχέσεις.

  • Καταργούν τα στερεότυπα.

  • Βελτιώσουν τις γλωσσικές και καλλιτεχνικές τους ικανότητες.

 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

  • Ερωτηματολόγιο αξιολόγησης διαπροσωπικής νοημοσύνης

  • Ερωτηματολόγιο αξιολόγησης ενδοπροσωπικής νοημοσύνης

ΤΕΛΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ

 

[Αρχή]