Το
project "Α LIVING MAP OF EUROPE"
τιμήθηκε με την Εθνική ετικέτα ποιότητας (Quality Label), η οποία απονέμεται στους καθηγητές που έχουν διεξάγει άριστα
έργαeTwinning.
Η βελτίωση των
γλωσσικών και κοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών/τριών και η εισαγωγή
της Ευρωπαϊκής διάστασης στην εκπαιδευτική διαδικασία, μέσω της
επικάλυψης ενός Χάρτη της Ευρώπης με κάρτες από διάφορα σχολεία.
Στόχοι
Βελτίωση των
δεξιοτήτων των μαθητών/τριών στις νέες τεχνολογίες.
Ανάπτυξη
δεξιοτήτων αλληλογραφίας στην Αγγλική γλώσσα.
Βελτίωση των
δεξιοτήτων των μαθητών/τριών στην ξένη γλώσσα.
Δημιουργία
σχέσεων με σχολεία της Ευρώπης.
Εισαγωγή της
Ευρωπαϊκής διάστασης στην εκπαίδευση.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
Η μεθοδολογία του προγράμματος εστιάζει
σε δραστηριότητες που αποσκοπούνστην ανάπτυξη της μαθησιακής (βελτίωση
των δεξιοτήτων στην Αγγλική γλώσσα και στις νέες τεχνολογίες) και κοινωνικής
προόδου των μαθητών/τριών.
ΜΕΣΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ
Τα μέσα υλοποίησης είναι τα εξής:
Η.Υ.
Φωτογραφική μηχανή
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Εβδομάδα
Δραστηριότητα
Διαδικασία-Αποτελέσματα
1-2
Ενημέρωση
των μαθητών/τριών για το πρόγραμμα
Παρουσίαση
του Χάρτη της Ευρώπης και διδασκαλία των χωρών στην Αγγλική.
3-8
Letter
writing
Διδασκαλία
βασικών δεξιοτήτων αλληλογραφίας στην Αγγλική.
Κατασκευή
της Ελληνικής κάρτας στον Η.Υ.
Συγγραφή
των γραμμάτων.
Αποστολή
στα συνεργαζόμενα σχολεία.
Δημοσίευση
της κάρτας και των σκέψεων των παιδιών στο twinblog του
προγράμματος.
9-15
Επικάλυψη
του χάρτη
Με την
άφιξη των καρτών από τα συνεργαζόμενα σχολεία ξεκινά η
επικάλυψη του χάρτη της Ευρώπης. Οι μαθητές/τριες διαβάζουν
το όνομα της χώρας στην κάρτα, την βρίσκουν στον χάρτη και
κολλούν στο αντίστοιχο σημείο την κάρτα.
16
Αξιολόγηση
Φωτογράφηση
Γίνεται
αξιολόγηση του προγράμματος μέσω ενός ερωτηματολογίου.
Τα παιδιά
φωτογραφίζονται μπροστά από τον χάρτη της Ευρώπης.
Δημοσίευση
των αποτελεσμάτων στο twinblog.
ΤΕΛΙΚΑ
ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Κατασκευή του
«Living Map of Europe» (Ζωντανού χάρτη της Ευρώπης)
Βελτίωση των
δεξιοτήτων γραπτού λόγου στην Αγγλική.
Ανάπτυξη του
λεξιλογίου των μαθητών/τριών στην Αγγλική.
Δημιουργία
σχέσεων με σχολεία της Ευρώπης.
Απόκτηση
βασικών δεξιοτήτων αλληλογραφίας.
Ανάπτυξη
θετικής στάσης στους Ευρωπαίους εταίρους.
Βελτίωση των
κοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών/τριών.
Ανάπτυξη των
δεξιοτήτων των μαθητών/τριών στις νέες τεχνολογίες.