Google translator

Αρχική σελίδα | Χάρτης ιστοχώρου | Επικοινωνία | Σύνδεσμοι | Βοήθεια

Το σχολείο

Υπηρεσίες

Ενημέρωση

Δραστηριότητες

Πανόραμα

Αναζήτηση

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα: Living map of Europe
 
Δραστηριότητες
Περιοδικό
E-twinning
COMENIUS
Περιβαλλοντικά
Θεατρική σκηνή
Εκδηλώσεις
Παλαιότερες

 

 

Εθνική ετικέτα ποιότητας

 

Το project με την Εθνική και την Ευρωπαϊκή ετικέτα ποιότητας (Quality Label), η οποία απονέμεται στους καθηγητές που έχουν διεξάγει άριστα έργα eTwinning.

[περισσότερα]

 

 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

Βρίσκεστε: Αρχική σελίδα > Δραστηριότητες > Multilingual Positive Emotions Glossary

ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Multilingual Positive Emotions Glossary (2008-09)

Δείτε την παρουσίαση (ppt)

ΙΔΡΥΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

7ο Δ.Σ. Αγίων Αναργύρων, Ελλάδα (Θάλεια Χατζηγιάννογλου)

Holywell Primary School, Watford, Ηνωμένο Βασίλειο (Simon King)

 

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

7ο Δ.Σ. Αγίων Αναργύρων, Ελλάδα (Γιάννης Στέργιος)

Scoala cu cls. I-VIII "Lucian Blaga", Ocna Mures, Ρουμανία (Domnica Buzgar)

Scoala cu clasele I-VIII Deveselu, Deveselu, Ρουμανία (Fota Magdalena & Nicolaita Cristina)

Zespół Szkół w Markuszowie, Markuszów, Πολωνία (Iwona Samoń)

Zespół Szkół nr 3 Dąbrowa Górnicza, Dąbrowa Górnicza, Πολωνία (Magdalena Kucharczyk)

Gustav Adolfi Gümnaasium, Tallinn, Εσθονία (Ingrid Maadvere)

Réalt na Mara Senior School, Dundalk, Ιρλανδία (Rebecca Cullen)

 

ΣΧΕΤΙΚΑ

Γλώσσες Εργασίας: Ελληνική & Αγγλική

Τάξεις: Δ2 & Ε2

Εκπαιδευτικοί: Θάλεια Χατζηγιάννογλου & Γιάννης Στέργιος

Διάρκεια:10 εβδομάδες

Σχολικό Έτος: 2008-09

 

ΣΚΟΠΟΣ & ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Σκοπός

Σκοπός του προγράμματος είναι η ανάπτυξη των θετικών συναισθημάτων και η καλλιέργεια των γλωσσικών δεξιοτήτων των παιδιών.

Στόχοι

Οι στόχοι του προγράμματος διαχωρίζονται σε:

  • Γνωστικούς

Μετά το πέρας του προγράμματος, τα παιδιά θα:

Έχουν βελτιώσει τις δεξιότητές τους στην Αγγλική και Ελληνική Γλώσσα.

  • Συναισθηματικούς

Μετά το πέρας του προγράμματος, τα παιδιά θα:

Έχουν γνωρίσει τα θετικά συναισθήματα και θα έχουν αναπτύξει έναν θετικό τρόπο σκέψης.

Έχουν αναπτύξει την αυτοεκτίμησή τους.

Διάκεινται θετικά στην Ευρωπαϊκή διάσταση στην εκπαίδευση.

  • Ψυχο-κινητικούς

Μετά το πέρας του προγράμματος, τα παιδιά θα:

Έχουν βελτιώσει τις καλλιτεχνικές τους δεξιότητες και ταλέντα.

 

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ

Η μεθοδολογία του προγράμματος εστιάζει σε δραστηριότητες που αποσκοπούν στην ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης και των γλωσσικών δεξιοτήτων των παιδιών.

Συγκεκριμένα:

Με τη χρήση οπτικο-ακουστικού υλικού τα παιδιά καλούνται να αναγνωρίσουν συγκεκριμένα θετικά συναισθήματα. Ακολουθεί συζήτηση και απεικόνιση του συναισθήματος με την αντίστοιχη λεζάντα σε φύλλο εργασίας. Τα φύλλα συγκεντρώνονται από τους εκπαιδευτικούς και τοποθετούνται σε poster που φέρει τον τίτλο του αντίστοιχου θετικού συναισθήματος στην Ελληνική και Αγγλική. Τα posters φωτογραφίζονται και τοποθετούνται στο twinblog του προγράμματος.

Τα συναισθήματα που εξετάζονται είναι τα εξής:

EΥΤΥΧΙΑ-ΑΓΑΠΗ-ΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ-ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟΣ-ΘΑΡΡΟΣ

ΑΠΟΔΟΧΗ-ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ-ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗ-ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ

 

ΜΕΣΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

Η.Υ.

Φωτογραφική μηχανή

Φύλλα δραστηριοτήτων

ΤΡΟΠΟΣ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

Το πρόγραμμα θα ενταχθεί στις δραστηριότητες του μαθήματος των Αγγλικών και της Γλώσσας.

 

ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Ε-book (ηλεκτρονικό βιβλίο) το οποίο περιλαμβάνει τις εργασίες των συμμετεχόντων σχολείων.

 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Project evaluation quiz

[Αρχή]